Na, ki az aki 250 millióért kijött a börciből és pénzelte a…

Ebben az Emberi Erőforrások Minisztériuma azt népszerűsítette, hogy 2012. április 1-jén lejárt a türelmi idő, amit a szórakozóhelyek üzemeltetői és a zárt közterületek fenntartói kaptak a dohányzás betiltására.A Fellégezhetünk kampánnyal párhuzamosan indult el a Ne szívj tovább! című, leszokást segítő kampány is, amelyet több nagy állami vállalat és három magánszereplő, a Roche gyógyszergyár, a Hervis sportáruház és a Clubinfo.hu is támogatott. Utóbbi a Vizoviczki-birodalom ingyenes programajánlójához, a Flyerz magazinhoz tartózó weboldal volt abban az időben, beírva a keresőbe ma már a flyerz.hu-ra vezet.A kampány szervezője a Plan B Media nevű, a kormányhoz több szállal kötődő cég volt. A vállalkozás az utóbbi években több közbeszerzést nyert, korábban számos kormányzati projekteket reklámoztak. A Plan B Media egyik korábbi vezetője Woth Márton, a Fidesz Ifjúsági tagozatának egyik alapítója. Woth a 444.hu cikke szerint személyesen is ismeri Vizoviczkit, cége a Fellélegezhetünk kampány mellett más megbízások miatt is üzleti kapcsolatban állt Vizoviczki érdekeltségeivel.

Folytatás

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!

Email cím (nem tesszük közzé) A kötelezően kitöltendő mezőket * karakterrel jelöljük


3 + = tizenegy

A következő HTML tag-ek és tulajdonságok használata engedélyezett: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>