Tasó a vagyonosodás helyett az emberek szolgálatát…

De nézzük sorjában. Az interjú túlnyomó része a Tasó László alá tartozó szakterülettel foglalkozik, a MÁV-tól az autópálya-építésig. Azonban a cikk végén rátér az utóbbi időkben őt ért támadásokra is. Mint ismeretes, július elején írta meg a Direkt36, hogy a fideszes Tasó László éveken át kifelejtette vagyonnyilatkozataiból több, jó helyen fekvő telkét és nem vallotta be a földjei után járó területalapú támogatást sem. A politikus a Magyar Hírlapnak nyilatkozva félreértésnek nevezte a történteket, aminek az oka, hogy valótlan állították, miszerint a tulajdonában levő értékes területekről nem adott számot.Tasó elmondja, hogy minden részben vagy egészben a tulajdonában lévő területet feltüntette a nyilatkozatban, majd bevallja, a szóban forgó területek tulajdonképpen nem is értékesek. Hozzáfűzi, hogy örülne, ha összesen kilencven hektár szántóval és erdőterülettel rendelkezne, de csak 48,47-et tulajdonol, részben a feleségével közösen. Hamisnak mondja azt az állítást, hogy a tulajdon értékes, jelentős erdő-, illetve földbirtoknak minősül. A szántóterületek értéke ugyanis mindössze 5,1 aranykorona hektáronként, az erdőterületeké 5,42 aranykorona. Szintén a tényeket szándékosan eltorzító állításnak tartja, hogy eltitkolta volna azokat a nagy értékű ingatlanokat, amelyek iparfejlesztésre alkalmasak. Ugyanis – tette hozzá – ott a szabályok szerint beépítés, iparfejlesztés nem lehetséges, ráadásul az értéke szakértői becslés szerint nem éri el a kilencszázezer forintot.Az államtitkár megismételte, hogy a szántók és erdőterületek után számára kiutalt területalapú támogatás nem minősül jövedelemnek, nem is kell feltüntetni. “A rágalmakkal szemben azonban nem hogy elhallgattam volna azokat, hanem a termőképesség fenntartását támogató egyik tételnél ténylegesen kifizetett összegnél többről nyilatkoztam” – vallotta be.Végül Tasó László férfiembert is megkönnyeztető őszinteséggel osztja meg az olvasóval mártíromságának részleteit: “Szívesen számolnék be a meglévő földek többszöröséről is, de a magyar emberek szolgálatát választottam. A közösségek, a civil szféra megerősítésére, az értékeink megőrzésére vállalkoztam, a közlekedéspolitikai feladatokat bízták rám, és ezeket tekintem a legfontosabb feladatomnak”.

Folytatás

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!

Email cím (nem tesszük közzé) A kötelezően kitöltendő mezőket * karakterrel jelöljük


egy × 5 =

A következő HTML tag-ek és tulajdonságok használata engedélyezett: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>